Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 100,00 zł.
Zwroty i reklamacje

Zwroty towarów

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).

Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:

  • mailowo na adres: sklep@ohmycandle.pl lub
  • w formie pisemnej na adres: OMC Dorota Orłowska, ul. Korzystna 25 lok. 4, 03-626 Warszawa

Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres OMC Dorota Orłowska, ul. Korzystna 25 lok. 4, 03-626 Warszawa

Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne. Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie przysługuje.

Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację:

1. Napisz do nas:

  • mailowo na adres: sklep@ohmycandle.pl lub
  • w formie pisemnej na adres: OMC Dorota Orłowska, ul. Korzystna 25 lok. 4, 03-626 Warszawa

W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

2. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.

Paczkę prosimy kierować na adres: OMC Dorota Orłowska, ul. Korzystna 25 lok. 4, 03-626 Warszawa. Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl